 |
 |
www.zarzadzaniedum.fora.pl ZARZĄDZANIE DZIENNE UZUPEŁNIAJĄCE MAGISTERSKIE
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
Angelika Czarnota
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:06, 31 Sty 2012 Temat postu: |
 |
|
były dwa testowe wielokrotnego wyboru pierwsze dotyczyło przyczyn internacjonalizacji przedsiębiorstw wg rodzaju korzyści tj. tabelka na, drugie dotyczyło cech reklamy hiszpańskiej, a opisowe z tego co pamiętam wyjaśnić pojęcia marketing wielonarodowy, strategia adaptacji produktu/rozszerzenia komunikacji i podać przykłady, kiedy różnicuje się markę(coś w tym stylu), zewnętrzne czynniki standaryzacji cen tj. a i ost jesteś producentem blachy zaproponuj najdłuższy kanał dystrybucji na rynek zagraniczny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
Marta Palikot
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:55, 31 Sty 2012 Temat postu: |
 |
|
dzisiaj było: testowe dotyczące reklamy w Belgii oraz strategi cenowych, definicje-strategia indywidualizacji, wzorzec kaskady, glokalizacja, fazy zycia produktu z punktu widzenia innowatora, orientacja geocentryczna, 3 przykłady marketingowych działan adaptacyjnych i tyle pamiętam;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Karolina Trojanowska
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:05, 01 Lut 2012 Temat postu: |
 |
|
dzis mielismy reklama w Chinach i orientacja policentryczna - testowe, pojecia:
marka własna, dylemat etno - e..., strategia innowacji produktu, ograniczenia standaryzacji globlnej, i cos o politycznej organizacji przedsiebiorstwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Barbara Kułak
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:18, 01 Lut 2012 Temat postu: |
 |
|
nasza grupa miała:czynniki sprzyjające standaryzacji, korzyści dla przedsiębiorstwa stosującego wiele marek na jednym rynku, orientacja etnocentryczna z przykładem firmy, pojęcia: wzorzec kaskady, e-tailing, kultura wysokokontekstowa i w zamkniętych było pytanie odnoście czynników adaptacji ceny a drugie coś o Belgii jacyś eurokonsumenci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Katarzyna Piekarska
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:30, 01 Lut 2012 Temat postu: |
 |
|
na dzisiejszej poprawie: wady i zalety produktu anonimowego, przyczyny adaptacji wymuszonej, elementy mikro otoczenia przedsiębiorstwa, pojęcia: nisza globalna, marketing eksportowy, przyczyny proaktywne, testowe - orientacja policentryczna i kultura niskokontekstowa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Kinga Bucior
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:43, 01 Lut 2012 Temat postu: |
 |
|
na 1 terminie:
testowe: reklama w Chinach, orientacja politentryczna
otwarte:
1. Wymienić rodzaje ryzyka politycznego
2. Bariery standaryzacji
3. Innowacja produktowa
4. Wyjaśnić pojęcia: marka własna- na jednym rynku; jakiś dylemat epic coś tam, nie pamiętam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Bartosz Mach
Administrator
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rz / C 12
|
Wysłany: Wto 15:37, 07 Lut 2012 Temat postu: |
 |
|
poprawka kolokwium jest 15.02.2012 o godz 11:40 w P 11
info ze strony Zielińskiej
p.s. ona chyba to po pijaku pisała bo na stronie niby jest 15.01.2011 ale to pewnie pomyłka z jej strony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
 |