 |
 |
www.zarzadzaniedum.fora.pl ZARZĄDZANIE DZIENNE UZUPEŁNIAJĄCE MAGISTERSKIE
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
Judyta Osękowska
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 10:48, 13 Gru 2011 Temat postu: |
 |
|
Mnie możesz zapytać coś odnośnie roli kierownictwa lub menedżera w podejściu sytuacyjnym Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
Ola Paciura
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:43, 13 Gru 2011 Temat postu: |
 |
|
A mnie o czynniki jakie wplywaja na kierownictwo w podejsciu sytuacyjnym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Magda Motyka
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubaczów
|
Wysłany: Wto 12:08, 13 Gru 2011 Temat postu: |
 |
|
mnie możesz zapytac o metody podejścia systemowego ( dokladnie o metode zarządzania przez cele)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Małgorzata Kołodziej
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:04, 13 Gru 2011 Temat postu: |
 |
|
mnie mozesz zapytac o korzysci dla przedsiebiorstwa wynikajace z podejscia sytuacyjnego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Ewelina Nawrot
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:38, 13 Gru 2011 Temat postu: |
 |
|
To ja uzupełnię Gosię, jęsli coś mi zostawi do powiedzenia:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Ewelina Nawrot
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:41, 13 Gru 2011 Temat postu: |
 |
|
tzn. ja z podejscia systemowego:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Wojciech Ochab
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: c8
|
Wysłany: Wto 21:40, 13 Gru 2011 Temat postu: Forma ćwiczeń z koncepcji |
 |
|
Hej. Czy chcecie, aby kolejne ćwiczenia z koncepcji zarządzania wyglądały podobnie jak dzisiejsze - jest prowadzący, który wprowadza temat, a następnie zadaje Wam pytania odnośnie wyznaczonego zakresu tematycznego? Z tym, że jeśliby taka forma zajęć miała być kontynuowana, to potrzeba mocnej wcześniejszej współpracy wewnątrz grupowej, aby Pani Bal była równie wysoce zadowolona z nas podobnie jak to miało miejsce dziś. Zastanówcie się i ustalmy jednolitą wersję;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Wojciech Ochab
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: c8
|
Wysłany: Nie 13:46, 25 Gru 2011 Temat postu: |
 |
|
Kolejne ćwiczenia z koncepcji zarządzania tj po świętach będą wyglądały jak poprzednie. Szefowa Agata M. popiera taką formę;) Może ktoś się nie zgadza taką koncepcją ćwiczeń?;P Z tym, że tym razem wydaje mi się, że dyskusja będzie bardziej skomplikowana, ponieważ będzie więcej grup o różnej tematyce zajęć oraz materiał jest bardzo obszerny- każda dyscyplina w książce ma po ok. 40 stron. Przyznaje książka ta ( Petera Senge) jest dość charakterystycznie napisane - z tego co słyszałem takie gadanie o niczym. Poniżej podaje Wam zalecenia grup, które miały już temat o piątej dyscyplinie.
napisał: |
na zajęcia 6 każdy ma mieć przygotowany konspekt.
Poza tym dziele grupę na 5 zespołów i każdy zespół ma opracować poszczególną dyscyplinę w ramach koncepcji uczącej się.
1-6 I dyscyplina (Mistrzostwo osobiste)
7-12 II dyscyplina (Myślowe modele działania)
13-18 III dyscyplina (Wspólna wizja przyszłości)
19-24 IV dyscyplina (Zespołowe uczenie się)
25-31 V dyscyplina (Myślenie systemowe)
Każda osoba konspekt przygotowuje w ramach przysługującej mu dyscypliny.
Wystąpienie grupy ma się składać ze wstępu (co to jest za dyscyplina - pojęcie), do czego się odnosi, warunki istnienia, założenia itp (to są przykładowe elementy), wyjaśnij różnicę między zespołem, a grupą, podać przykład organizacji mogącej stosować poszczególną dyscyplinę,ewentualnie na koniec pytanie jak można w naszej grupie wykorzystać elementy piątej dyscypliny by polepszyć działanie naszej grupy. Ma to być krótkie, zwięzłe i na temat, tak aby każda grupa mogła zaprezentować swoje dyscypliny. Króciutko co to za dyscyplina, założenia itp.
Uwaga: ma to być napisane w języku zrozumiałym dla grupy, która będzie z tego pytana w czasie Waszego wystąpienia!
W ramach grupy trzeba się podzielić tym czym mówicie tj. 1 osoba wyjaśnia co to jest, druga założenia, trzecia warunki istnienia i tak po kolei. Jest Was po 6 osób każdy ma mieć coś do powiedzenia zgodnie z zasada obowiązującą na ćwiczeniach. |
Jeśli ktoś nie włączy się w dyskusję na koniec będzie podsumowywał istotę i sens swojej dyscypliny.
Teraz coś ode mnie;) Pani Teresa powiedziała, że materiał jest bardzo obszerny na najbliższe zajęcia - książka ma ok. 400- 500 stron, dlatego prowadzący będzie miał twardy orzech do zgryzienia, by ogarnąć tę materię. Jeśli ktoś chciałby, może być współprowadzącym. Dlatego proszę Was, abyście przed zajęciami napisali na forum lub mi : co będziecie umieli na zajęcia, jakie pytania należy zadawać oraz (to już tak trochę naginanie z mojej strony) , ale napiszcie coś ogólnie o czym są te zajęcia , abyśmy jakoś płynnie przeszli przez te ćwiczenia bez rozmowy w ciszy, czyli reasumując aby wszystko przebiegło szybko i bezboleśnie podobnie jak ostatnie zajęcia. Dzięki z góry za współpracę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Agata Marzec
Starosta ćwiczeniówki
Dołączył: 27 Paź 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: C8
|
Wysłany: Sob 14:09, 31 Gru 2011 Temat postu: |
 |
|
niech będzie tak jak u innych grup, damy rade
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Katarzyna Dorota Nowak
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:22, 02 Sty 2012 Temat postu: |
 |
|
Mój konspekt dotyczy wspólnej wizji, a konkretnie wizji osobistej i możesz coś zapytać o to jak indywidualne wizje pracowników wpływają na rozwój przedsiębiorstwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Małgorzata Kołodziej
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:31, 03 Sty 2012 Temat postu: |
 |
|
mnie mozesz zapytac odnosnie jednego z praw systemowego myslenia i jaki jest do tego przyklad z zycia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Judyta Osękowska
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:16, 03 Sty 2012 Temat postu: |
 |
|
ja mam o ZESPOŁOWYM UCZENIU SIĘ i o tym jak ono wpływa na działanie firmy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Wojciech Ochab
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: c8
|
Wysłany: Wto 12:43, 03 Sty 2012 Temat postu: |
 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Dla tych co chcą się wyróżnic;P
Widzę zaangażowaliście się, bardzo ładnie, kontynuujcie, oby tak dalej;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Wojciech Ochab
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: c8
|
Wysłany: Wto 12:55, 03 Sty 2012 Temat postu: |
 |
|
Jeszcze coś takiego było w c13 : Do pięciu dyscyplin zapiszcie sobie 5 imperatywów (swoistych przykazań wynikających z poszczególnych dyscyplin)
1. Doskonalić się
2. Odkrywać swoje schematy (myśleniowe chyba :p)
3. Wiedzieć czego się chce
4. Szukać sposobów prowadzących do dialogu
5. Pozna i stosować zasady myślenia systemowego[/quote]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Ola Paciura
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:07, 03 Sty 2012 Temat postu: |
 |
|
Ja mam o tym, że Myślenie systemowe jest najważniejszą dyscypliną organizacji uczącej się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
 |