 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
joannamendrala
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:36, 10 Lis 2011 Temat postu: tamatyka zajęć na ćw nr 6 tj. 15.12.2011 |
 |
|
na zajęcia 6 każdy ma mieć przygotowany konspekt.
Poza tym dziele grupę na 5 zespołów i każdy zespół ma opracować poszczególną dyscyplinę w ramach koncepcji uczącej się.
1-6 I dyscyplina (Mistrzostwo osobiste)
7-12 II dyscyplina (Myślowe modele działania)
13-18 III dyscyplina (Wspólna wizja przyszłości)
19-24 IV dyscyplina (Zespołowe uczenie się)
25-31 V dyscyplina (Myślenie systemowe)
Każda osoba konspekt przygotowuje w ramach przysługującej mu dyscypliny.
Wystąpienie grupy ma się składać ze wstępu (co to jest za dyscyplina - pojęcie), do czego się odnosi, warunki istnienia, założenia itp ( to są przykładowe elementy). Ma to być krótkie, zwięzłe i na temat, tak aby każda grupa mogła zaprezentować swoje dyscypliny. Króciutko co to za dyscyplina, założenia itp.
Uwaga: ma to być napisane w języku zrozumiałym dla grupy, która będzie z tego pytana w czasie Waszego wystąpienia!
W ramach grupy trzeba się podzielić tym czym mówicie tj. 1 osoba wyjaśnia co to jest, druga założenia, trzecia warunki istnienia i tak po kolei. Jest Was po 6 osób każdy ma mieć coś do powiedzenia zgodnie z zasada obowiązującą na ćwiczeniach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
joannamendrala
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:32, 24 Lis 2011 Temat postu: zmiana w ćwiczeniach na 15.12. |
 |
|
zmianie ulega forma przygotowania wystąpień każdej grupy na temat przydzielonych dyscyplin.
Każda grupa ma określoną dyscyplinę i każda osoba ma wiedzieć o tej dyscyplinie wszystko i każdy ma zabrać głos w dyskusji.
Nie będzie wyróżnienia na założenia, charakterystykę itp.
Każdego obowiązuje ta sama porcja wiedzy na temat danej dyscypliny.
na zajęciach na środku będzie występować jednocześnie tyle osób ile jest w danej grupie opracowującej daną dyscyplinę.
W czasie Waszego wystąpienia dr Bal-Woźniak będzie zbierać i oceniać Wasze konspekty.
Wszelkie pytania proszę kierować na forum ale nie dzień przed zajęciami, gdyż wówczas nie odpowiadam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Mariusz Makara
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:07, 10 Gru 2011 Temat postu: |
 |
|
Typowe pytanie.. a z jakiej książki ?? Nie proszę żeby mi tu ją ktoś skanował i wrzucał, bo podejdę sobie do czytelni i sam sobie skseruje, tylko jak ktoś wie, to niech napisze która to ma być
A z tego co zrozumiałem, to mamy sobie stać na środku całą grupą i tak jakby referować ten temat w te 6 osób i każdy ma coś gadać ?? A co będzie jak mimo swojej nieograniczonej wiedzy ktoś mimo wszystko czegoś nie będzie wiedział?? Ona będzie zadawała pytania dodatkowe, czy to co powiemy to powiemy??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
joannamendrala
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:57, 11 Gru 2011 Temat postu: |
 |
|
książka pt. Piata dyscyplina
P. Senge
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Magda Podczasi
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: C13
|
Wysłany: Pon 20:00, 12 Gru 2011 Temat postu: |
 |
|
Z której pozycji powinno się skorzystać:
Peter M. Senge "Piąta dyscyplina: teoria i praktyka organizacji uczących się"
Kraków 2006: Oficyna Wydawnicza- Wolters Kluwer Polskie
Peter M. Senge "Piąta dyscyplina: meteriały dla praktyka jak budować organizację uczącą się", Kraków 2002: Oficyna Ekonomiczna
Dziś byłam w czytelni i objętościowo jest różnica:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Katarzyna Łazorko
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:13, 13 Gru 2011 Temat postu: |
 |
|
z tej pierwszej P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Katarzyna Łazorko
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:22, 13 Gru 2011 Temat postu: |
 |
|
Poniżej umieszczam informacje na temat mistrzostwa osobistego dla osób 1-6. Wiem że każda osoba ma zająć głos w dyskusji i umieć wszystko ale może będzie lepiej jak każdy będzie wiedział co powiedzieć więc proponuję taki podział .
osoba 1- od słów "w koncepcji..." do "co oznacza traktowanie..."
osoba 2- od słów "co oznacza traktowanie" do "a jednak na aspirujących..."
osoba 3- od słów "a jednak na aspirujących..." do "Ponadto wizja osobista"
osoba 4- od słów "ponadto wizja osobista..." do "Bardzo często bowiem..." (w 4 od końca akapicie)
osoba 5- od słów " bardzo często bowiem..." do "innym źródlem..."
osoba 6- od słów " innym źródłem..." do KOŃCA
TO JEST TYLKO MOJA PROPOZYCJA ŻEBY POTEM NIE BYŁO JAKICHŚ ZASTOJÓW. KAŻDY OCZYWIŚCIE MOŻE SWOJĄ CZĘŚĆ POWIEDZIEĆ NA SWÓJ SPOSÓB
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Magda Podczasi
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: C13
|
Wysłany: Sob 19:34, 17 Gru 2011 Temat postu: |
 |
|
jak u Was przebiegały te zajęcia? podzieliła na 5 grup i była wymiana zdań każdej dyscypliny na środku czy jakaś ogólna "dyskusja" z ławek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |