 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
Anna Kopacz
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z głębin
|
Wysłany: Sob 19:03, 12 Lis 2011 Temat postu: |
 |
|
Przeciwko? Skądże Ciekawe co wymyśli na kolejne, może ułożenie dłoni?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
Szczepan Kołodziej
Starosta ćwiczeniówki
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: Sob 19:14, 12 Lis 2011 Temat postu: |
 |
|
Ja już mam karę ... będę musiał siedzieć w pierwszym rzędzie na pierwszym krzesełku. To nie jest najgorsze. Najgorsze są jej pytania i tego się obawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Kinga Kozik
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:44, 16 Lis 2011 Temat postu: |
 |
|
a każdy ma cały czas ten sam nr jak było z poczatkowej listy podanej do pierwszego referatu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Anna Kopacz
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z głębin
|
Wysłany: Śro 20:54, 16 Lis 2011 Temat postu: |
 |
|
z tego co wiem, to tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Anna Kopacz
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z głębin
|
Wysłany: Pią 14:06, 09 Gru 2011 Temat postu: |
 |
|
Ok Słoneczka, mamy podział na kolejne ćwiczenia [temat 6- Koncepcja organizacji uczącej się]. Oto podział:
1-6 I dyscyplina (Mistrzostwo osobiste)
7-12 II dyscyplina (Myślowe modele działania)
13-18 III dyscyplina (Wspólna wizja przyszłości)
19-24 IV dyscyplina (Zespołowe uczenie się)
25-31 V dyscyplina (Myślenie systemowe)
Co do formy zajęć, to prawdopodobnie będzie tak, że każda grupa przypisana do danej dyscypliny będzie wychodzić na środek i Tereska będzie coś tam pytać o konspekty i trzeba jej będzie ładnie odpowiadać, niczym profesjonalny menedżer
Co do literatury, to nie podawała żadnych sugestii, więc pewnie można pisać z czego chcemy [jeśli ktoś jednak usłyszał, że coś podawała, to śmiało pisać].
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Anna Kopacz
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z głębin
|
Wysłany: Wto 14:41, 10 Sty 2012 Temat postu: |
 |
|
Na najbliższych zajęciach Szczepan będzie zadawać każdemu z nas po 1 albo 2 pytania związane z nasza dyscypliną. Aby nas nie zaskoczyły i abyśmy ładnie odpowiadali, robaczki kochane proszone są o wpisanie tu na forum 2 pytań na jakie chciałaby odpowiedzieć Dziękuję, smacznego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Anna Kopacz
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z głębin
|
Wysłany: Wto 18:16, 10 Sty 2012 Temat postu: |
 |
|
Moje pytania;
Dyscyplina 2:
1. Wymień etapy techniki lewej kolumny
2. Na czym polega efekt kuli śnieżnej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Anna Kontek
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: C3
|
Wysłany: Wto 18:28, 10 Sty 2012 Temat postu: |
 |
|
Dyscyplina 2
Moje pytania:
1. Do czego doprowadza menedżerów tworzenie scenariuszy?
2. Na czym polega technika wzajemnego wypytywania?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Małgorzata Krężel
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:34, 10 Sty 2012 Temat postu: |
 |
|
Moje pytania;
Dyscyplina 4;
1. Elementy zespołowego uczenia się
2. Dlaczego zespołowe uczenie się jest ważne w organizacjach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Szczepan Kołodziej
Starosta ćwiczeniówki
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: Wto 18:40, 10 Sty 2012 Temat postu: |
 |
|
Rozumiem, że zadaje po dwa pytania do każdej grupy. Nie ma problemu. Może prześlijcie mi odpowiedzi na wasze pytania to nie będę musiał biegać do biblioteki i wkuwać wszystkich dyscyplin
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Anna Kontek
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: C3
|
Wysłany: Wto 18:46, 10 Sty 2012 Temat postu: |
 |
|
Po jednym lub dwa pytania dla każdej osoby, a nie grupy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Szczepan Kołodziej
Starosta ćwiczeniówki
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: Wto 18:49, 10 Sty 2012 Temat postu: |
 |
|
Rozumiem, chociaż nie widzę tego w jasnych barwach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Anna Kontek
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: C3
|
Wysłany: Wto 18:51, 10 Sty 2012 Temat postu: |
 |
|
Jak Ci podamy wszyscy pytania to jedyne co bedziesz musial zrobic to wprowadzac do danaj dyscypliny po kilka slow, a pozniej to czytać ludziom pytania z kartki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Szczepan Kołodziej
Starosta ćwiczeniówki
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: Wto 18:59, 10 Sty 2012 Temat postu: |
 |
|
Czyli jutro wycieczka do biblioteki. Ja wam dam własne pytania, wymyśle inne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
ewelinakonieczko
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:17, 10 Sty 2012 Temat postu: |
 |
|
Dyscyplina 2:
1) Jakie są typy umiejętności w ocenianiu modeli myślowych?
2) Co powstrzymuje menedżerów działających na poziomie ogólnokrajowym od narzucania swoich modeli myślowych menedżerom lokalnym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |